TUbliss Intrebari Frecvente
Intrebari frecvente despre TUbliss

 

Cat de usor este sistemul fata de camere?

1,133 kg fata de camerele HeavyDuty si aproximativ 0,397 kg fata de camerele stock. Grosimea si greutatea camerelor difera in functie de constructori. De notat este faptul ca la reducerea a 0,453 kg de masa rotativa nesuspendata echivaleaza cu reducerea a 2,27 kg de masa statica.



Care este durata de viata TUbliss?

Durata de viata este FOARTE LUNGA! (poate prea lunga). Putem spune ca TUbliss rezista de 10-20 de ori mai mult decat camerele conventionale. Oricum, in sute de modele testate de-a lungul a 5 ani nu s-a reusit deteriorarea vreuneia!



Se poate folosi gel anti-pana cu TUbliss?

Categoric DA! In Off-road unde riscul de pana este ridicat, este chiar recomandata folosirea acestor solutii in anvelope. Peretele anvelopei este mult mai gros decat al unei camere, permitand astfel solutiei sa astupe eficient porii formati. Anvelopele avand structura de ranforsare, nu permit gaurilor sa se rupa mai mult, sa se intinda, cum se intampla in cazul camerelor pneumatice, astfel solutiile antipana reusind cu succes sa rezolve eventualele pierderi de aer.



Cat de dificil este montajul sistemului & schimbarea anvelopelor?

Montarea TUbliss pe janta dureaza aproximativ 10 minute (incluzand gaurirea jantei pentru noul gripster). Dupa instalarea TUbliss pe janta, toti cei care au incercat schimbarea anvelopelor cu acest sistem montat au marturisit ca schimbul se face MULT mai usor. ESTE DIFERIT, DAR MULT MAI USOR, ASADAR CITITI SI URMATI INSTRUCTIUNILE INTOCMAI. Nu grabiti procesul sarind peste vreunul din pasii din instructiuniile de montare.

 

Camera neagra trebuie presata intre carcasa rosie si piesa triunghiulara din cauciuc a gripster-ului?

Este normala presupunerea ca ar trebui sa stea lejer camera interioara in carcasa rosie, dar nu si in acest caz. La prima instalare, DA, camera interioara se introduce prin presare pe langa piesa triunghiulara care sustine gripster-ul

 



Se poate sparge? perfora?

Este cauciuc si este pneumatic, deci da, este posibil sa cedeze. Dar acest lucru se intampla FOARTE RAR. Invelisul exterior este gros de 3mm iar camera pneumatica este de 2,2mm deci este destul de gros si rezistent. In 4 ani de teste s-a reusit perforarea DOAR A UNUIA SINGUR. In cazul perforarii totusi, nu este nevoie sa inlocuiti decat camera pneumatica de 10 Euro.

 

"Problema! Pierde aer pe la valva dupa montare!"

Aceasta se intampla de cele mai multe ori din cauza montajului. Se rezolva foarte simplu! Este normal ca la verificarea cu apa si sapun sa se formeze bule langa valva si spite, timp de aprox. 10 minute. Daca formarea de bule persista, avem o problema, dar va oferim si rezolvarea ei. Cauza este carcasa interioara rosie, aceasta nefiind corect pozitionata pe janta din cauza unui punct uscat, nelubrifiat.  Pentru a rezolva, dezumflati anvelopa si camera interioara TUbliss, DAR NU SLABITI GRIPSTER-ul, apoi aplicati apa cu sapun la imbinarea dintre janta si anvelopa. Apasati pe anvelopa usor pentru ca apa cu sapun sa patrunda in interiorul jantei la carcasa rosie interioara, pana aceasta este saturata. Repetati aceasta operatiune si pe partea cealalta a rotii. Umflati si verificati, dar in majoritatea cazurilor problema este rezolvata.

Rezolvarea acestei probleme o puteti urmari si in filmul de instalare. (click)

10) Troubleshooting