TUbliss Pareri piloti Tara "Nelutu" Ioan

Subcategorii PRODUSE



Yahoo Messenger:

Tara "Nelutu" Ioan

Sibiu
26 ani,
Motocicleta:
Sherco SE 450i-F, BMW G 450 X
Disciplina: Enduro, Rally-Raid

Multiple victorii, locuri pe podium si participari la concursuri nationale si internationale printre care:
Erzberg Rodeo Austria 2008 locul 147 si locul 296 in 2009.
Hells Gate Italia - locul 45.
FOUR DAYS CRAZY JOB BULGARIA - locul 1 experti, 3 overall.
CAMPIONATUL EST EUROPEAN DE ENDURO 2009 - vicecampion clasa A E2.
CAMPIONATUL NATIONAL DE ENDURO 2009 - vicecampion clasa A E2.
Experienta:
Trackmanager RedBull Romaniacs 4 editii,
Tour Guide Xventure
Asistenta tehnica Dakar Rally 2007
Membru al lotului national de Enduro

Raspunsul lui Nelutu Tara la intrebari referitoare la TUbliss.

1. Ce te-a determinat sa folosesti TUbliss?

Faptul ca este declarata o greutate mai mica la nivelul rotilor, ceea ce mi se pare important. Faptul ca poti sa rulezi cu presiune scazuta si sa o reglezi in functie de teren.

2. Cu ce ai mers inainte de TUbliss? Bib Mousse? Camera normala? Camera HD (Heavy Duty)?

Mousse moale pe spate si camera ultra heavy duty pe fata

3. Ce schimbari ai observat dupa ce ai montat Tubliss?Care sunt avantajele pe care le-ai observat?

Aderenta mult mai buna. Toata motocicleta se simte mai usoara (ridic destul de mult motorul de pe jos ) si controlul e mai bun la schimbari de directie. Rotile sunt mai echilibrate fata de mousse care daca este un pic uzat se simt dezechilibre la rulaj sau in saritura (giroscopie). Blocheaza foarte bine cauciucul pe janta , inainte mergeam cu mousse moale si ansamblul mousse-anvelopa misca foarte mult pe janta si uza jantele destul de tare.

4. Ce anvelope folosesti?

Kenda k770 fata, spate kenda k760.

5. Crezi ca este fiabil, rezistent sistemul TUbliss?

Daca se monteaza corespunzator, sunt convins ca este fiabil. Eu am terminat raliul RedBullRomaniacs 2010 fara nici o problema. In prima zi am mers jumatate de zi fara aer deloc pe spate, fara sa simt absolut nimic. Nici nu mi-am dat seama pana cand am ajuns pe asfalt unde am simtit un pic gripsterul la viteza mica. Daca mergi mai tare se centrifugheaza anvelopa si nu se mai simte nimic. Am bagat aer in cauciuc si a fost totul in regula, nu s-a stricat nimic.

6. Ai facut pana? mai des? mai rar?

Pe fata odata la Deva in concurs: am taiat anvelopa intr-o piatra cred; o taietura de vreo 3 cm. Am continuat desi am mers cam la 60 % din capacitate si am ajuns la finish fara probleme. Pana pe fata afecteaza mult mai mult pilotajul. Daca aveam camera nu as fi reusit cu siguranta sa termin, as fi abandonat. Mousse pe fata nu am mai folosit de foarte mult timp, oricum.

7. Cum ti s-a parut montajul sistemului? Greu? Usor? Complicat?

TUbliss trebuie montat cu grija si se lubrifiaza bine cauciucul cu apa si sapun nu sunt probleme cu scapari de aer. Nu e deloc greu, zic eu. Se monteaza usor odata ce sti cum; inceputul e mai greu. Instructiunile sunt foarte clare, trebuie citite si facut exact cum scrie acolo, indiferent de cat de experimentat esti. Am patit-o pe pielea mea la prima instalare, ca nu am lubrifiat suficient cauciucul si tubliss-ul cu apa si sapun si pierdea aer. Am facut cea ce spun instructiunile ca trebuie facut in situatia respectiv si a mers, a tinut aer.

8. Este mai usor sau mai greu sa inlocuiesti cauciucurile cu TUbliss instalat?

Este mai usor decat orice. Oricum foloseam aceasi procedura de motaj si pentru camera, si eram familiarizat.

9. Daca vei schimba motocicleta, o sa montezi TUbliss si motocicleta cea noua?

Da. Categoric.

10. Esti multumit de sistem ? Iti place

Da. Sincer, nu as mai merge cu altceva.

11. Recomanzi folosirea TUbliss?

Cu caldura! Desi oamenii sunt reticenti la noutati si se tem, sa nu arunce banii aiurea, TUbliss este o investitie buna. Nu-mi pare rau ca am dat banii pe el, e mai ieftin decat un mousse si deocamdata am terminat sezonul asta fara probleme. Daca mergeam pe camera si faceam 3 pene , cumparam 3 camere HD care costau tot cam pe acolo...